Pályázati felhívás az Önkormányzat és költségvetési szervei belső ellenőrzési feladatainak ellátására

Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 119. § (4) bekezdése, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 70. §-a, és a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet alapján pályázatot hirdet

az Önkormányzat és költségvetési szervei belső ellenőrzési feladatainak ellátására

Pályázati feltételek:

  • A pályázaton azok a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 7. § (1) bekezdés 6. pontja szerinti gazdálkodó szervezetek vehetnek részt, akiknek a belső ellenőrzési feladatokat ténylegesen ellátó tagja, illetőleg munkavállalója megfelel a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 24. §-ában foglalt követelményeknek.
  • A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 20. §-ában meghatározott összeférhetetlenségi ok hiánya.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó neve, adatai, elérhetősége.
  • Ha a pályázó gazdasági társaság, akkor kerüljön megnevezésre a belső ellenőrzést elvégző személy neve.
  • A pályázó tevékenységének rövid szakmai bemutatása,
  • A belső ellenőrzést végző személy szakmai önéletrajza, képesítést igazoló dokumentumainak másolata.
  • Az államháztartásért felelős miniszternek az Áht. 70. § (4) bekezdése szerinti engedélyének másolata, vagy az annak meglétéről kiadott igazolás.
  • Referenciák felsorolása az államháztartás alrendszereiben szerzett tapasztalatok ismertetése.
  • A pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy személyében összeférhetetlenségi ok nem áll fenn.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik.
  • A belső ellenőrzési díj mértékének és a fizetési feltételeknek a meghatározása.
  • A pályázó által készített szerződéstervezet.

A pályázó feladatai:

  • az ellenőrizendő szervezeti egységek, feladatok köre Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat 182/2017. (XII. 13.) határozatának melléklete szerint.
  • a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben meghatározott belső ellenőrzési, valamint belső ellenőrzési vezetői feladatok ellátása
  • Az ellenőrizendő és ellenőrzött intézményekkel való folyamatos kapcsolattartás és tanácsadás

A megbízás időtartama: határozott idejű

A pályázat benyújtási határideje: 2018. február 28.

A pályázat elbírálási határideje: a benyújtási határidő lejártát követő első testületi ülésen.

Szerződéskötés és a tevékenység megkezdésének időpontja: 2018. április 3.

A pályázatok benyújtásának helye: A pályázatokat Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat (5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.) címezve, zárt borítékban postai úton, vagy személyesen lehet benyújtani a Cibakházi közös Önkormányzati Hivatal Titkárságán.

A borítékon fel kell tüntetni az alábbi szöveget: „Pályázat belső ellenőrzési feladatok ellátására”.

Határidőben benyújtott pályázatnak azt kell tekinteni, amely legkésőbb a benyújtási határidő utolsó napján 12 óráig a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalba beérkezett.

A pályázattal kapcsolatosan tájékoztatást ad: Török István jegyző (06 56 477-001/104. mellék).

A pályázatot kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat eredményéről történő értesítés elektronikus, illetve papír alapú levélben.

Cibakháza, 2018. január 31.

Hegyes Zoltán
polgármester