Tájékoztató az Okmányirodák és Kormányablakok ügyfélfogadási rendjéről

Kormányablakok és okmányirodák ügyfélfogadási rendje 2018. április 6. (péntek) és április 08. (vasárnap) között

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2018. évi országgyűlési választásokhoz kapcsolódóan a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal illetékességi területén működő valamennyi kormányablak és okmányiroda 2018. április 06. (péntek) és 2018. április 08. (vasárnap) között, reggel 07:00 órától este 19:00 óráig tart nyitva.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy április 06-án (péntek) 07:00 és 08:00, illetve 15:00 és 19:00 óra között, valamint április 07-én (szombat) és április 08-án (vasárnap) 07:00 és 19:00 óra között – a hivatalos ügyfélfogadási időn kívül – a választáson való részvételi lehetőség biztosítása érdekében, kizárólag az alábbi ügytípusok intézésére lesz lehetőség:

  • ideiglenes személyazonosító igazolvány kiadása
  • a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány pótlása
  • az elkészült, személyazonosításra alkalmas okmányok (személyazonosító igazolvány, útlevél, valamint kártya formátumú vezetői engedély) átvétele

„Kunszentmártoni Járási Hivatal”