3/2020. (III. 15.) számú polgármesteri – jegyzői együttes utasítás

A koronavírus járvány terjedésének a megelőzése miatt Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat nevében az alábbi intézkedések kerülnek bevezetésre a lakosság és a Hivatalban dolgozók egészségének védelme érdekében:

  1. A veszélyhelyzetre figyelemmel csak halaszthatatlan esetben keressék fel a Hivatalt a Házasságkötő terem ajtajánál lévő ügyfélszolgálatnál.   
  2. A polgármesteri, alpolgármesteri és jegyzői fogadónapok felfüggesztésre kerülnek. Észrevételeiket, kéréseiket levél, e-mail, telefonos megkeresés formájában továbbra is fogadják a tisztségviselők.
  3. A Hivatalban a telefonos, valamint elektronikus úton történő ügyintézés válik elsődlegessé.
  4. Az ügyintézés érdekében munkaidőben hívható telefonszámok és e-mail elérhetőségek az alábbi linken találhatóak: http://cibakhaza.hu/elerhetoseg/
  5. A Hivatal ajtajában kihelyezett láda alkalmazásával történik az írásos kérelmek, egyéb beadványok fogadása.
  6. A Hivatalban bevezetésre került az időpontfoglalás azokban az esetekben, amikor jogszabály kötelező jelleggel írja elő az ügyfél számára a személyes megjelenést.
  7. Időpontfoglalásra az ügyintézéssel érintett szervezeti egység elérhetőségén van lehetőség.
  8. A Hivatal ügyintézői kizárólag időponttal rendelkező ügyfeleket fogadnak, mely ügyfélfogadási időben történik.
  9. Amennyiben a várakozás elkerülhetetlen, úgy az nem a Hivatal épületében, hanem az udvaron történhet.
  10. A Hivatal épületében ügyfélfogadási időn kívül ügyfél nem tartózkodhat, mely alól kivételt képez a Hivatal hivatalos helyiségében megrendezésre kerülő házasságkötés ideje. A Hivatalban megrendezett házasságkötésen a házasulandók és tanúik kivételével maximum 20 fővehet részt!
  11. Jelen utasítás 2020. március 16. napjától lép hatályba, rendelkezéseit minden érintett köteles betartani.
  12. Jelen utasítás visszavonásig érvényes.
Hegyes Zoltán
polgármester
Török István
jegyző
3 2020