Sokan nem értik, miért kaptak magasabb gázszámlát, amit az MVM küldött. Próbáltunk mi is utána járni, megkerestük az MVM-et de még nem kaptunk választ. A közösségi oldalakon egyre többen találgatnak, kikre értelmezhető a kérvény, hova kell bejelenteni a változást, nehezen vagy egyáltalán nem érik el a szolgáltatót. A Portfolio.hu oldal összeszedte az információkat, kire érthető és mi a teendő a változtatáskor. Fontos kiemelni, hogy akik fűtési gázprofilra voltak beállítva a szolgáltatónál, nekik minél hamarabb célszerű intézkedni.
Két fogyasztót tudunk megkülönböztetni, a vegyes fogyasztót, aki a gázt használja fűtésre, főzéshez, vízmelegítéshez, illetve a másik, aki a gázt csak fűtésre használja.
Mindenki érdeklődje meg, nézzen kérdezzen utána, milyen besorolás alatt van. Ha nem a vegyes kategóriába vannak sorolva, de nem csak fűtésre használják a gázt, minél előbb próbálják meg módosítani a szolgáltatójuknál a besorolásukat.
Amint az MVM válaszol az e-mailünkre, frissíteni fogjuk cikkünket.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig