Közlemény
Szünidei gyermekétkeztetés

Tájékoztatom a Tisztelt Szülőket, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. tv. 21/C § (1) a.) pontja alapján, a hátrányos helyzetű és rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, vagy halmozottan hátrányos helyzetű, a községben lakóhellyel rendelkező, 5 hónapos – 18 év közötti életkorú gyermekek, szünidei étkeztetésre jogosultak, mely ellátást a szülőnek/törvényes képviselőnek kell igényelnie, az erre a célra rendszeresített nyomtatványon.

A települési önkormányzat az évközi szünidei gyermekétkeztetést azon hátrányos helyzetű és rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek részére ingyenesen biztosítja, akiknek hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzete 2017. szeptember 1-jén fennáll, illetve akiknek hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzetét 2017. szeptember 1-je és 2018. április 30-a között lesz megállapítva. A települési önkormányzat a szünidei gyermekétkeztetést a tanév rendjéről szóló miniszteri rendeletben meghatározott őszi, téli és tavaszi tanítási szünet, valamint az ezen időtartamra eső, a bölcsődei ellátást nyújtó intézmény és az óvoda zárva tartásának időtartama alatti munkanapokon szervezi meg.

Tájékoztatom, hogy a szünidei gyermekétkeztetés iskolás, illetve az intézményi jogviszonnyal nem rendelkező gyermekek részére

 A téli szünet időtartama alatt
2017. december 27. napjától 2018. január 2. napjáig
(munkanapokon,) vehető igénybe.

 A tavaszi szünet időtartama alatt:
2018. március 29. napjától 2018. április 03. napjáig
(munkanapokon,) vehető igénybe.

Tájékoztatom, hogy a szünidei gyermekétkeztetés óvodás gyermekek részére

A téli szünet időtartama alatt:
2017. december 27. napjától 2018. január 2. napjáig
(munkanapokon 2017. 12. 27., 28., 29., illetve 2018. 01. 02.) vehető igénybe.

Tájékoztatom, hogy a szünidei gyermekétkeztetés bölcsődés gyermekek részére

A téli szünet időtartama alatt:
2017. december 27. napjától 2018. január 2. napjáig
(munkanapokon 2017. 12. 27., 28., 29., illetve 2018. 01. 02.) vehető igénybe.

A készételt napi rendszerességgel ételhordó edényről gondoskodva, ügyelve annak megfelelő állapotára és tisztaságára 11.30 és 13.30 óra között a Piros Iskolában az 5462 Cibakháza, Báthory út 10/a. szám alatt lehet személyesen, vagy írásbeli meghatalmazottja útján megjelenni, és átvenni.

Ha a gyermek előre nem látható hiányzása, betegsége vagy egyéb ok miatt, a részére biztosított étel elvitelére az átvételre meghatározott időpontban nem kerül sor, akkor az étel másik, szünidei étkeztetésre jogosult gyermek számára átadásra kerül.

A Korm. rendelet előírásai alapján, valamennyi -2017.09.01-jén- ellátásra jogosult gyermek szülője törvényes képviselője, 2017. szeptember 15-ig írásban tájékoztatásra kerül az ellátási formáról, az ellátás biztosításának módjáról, helyéről és idejéről. A tájékoztatással egyidőben, a szünidei gyermekétkeztetés igényléséhez szükséges, Korm. rendelet 7. melléklet szerinti nyilatkozat a szülők részére megküldésre kerül, az ellátásra jogosult gyermekei számának megfelelő példányszámban. A nyilatkozatokat gyermekenként külön-külön kell kitölteni! A nyilatkozat beszerezhető a Közös Önkormányzati Hivatalban ügyfélfogadási időben. A nyilatkozat –az évközi szünet időtartama kivételével- a nevelési év, tanév során bármikor benyújtható, illetve módosítható.

A tájékoztató kiküldésével egyidejűleg, a család, és gyermekjóléti szolgálat értesítésre kerül, melynek munkatársa fel kell, hogy keresse az ellátásra jogosult gyermek családját avégett, hogy segítséget nyújtson a jogosultnak a 7. melléklet szerinti nyilatkozat kitöltéséhez és benyújtásához.

Minden egyes szünidei gyermekétkeztetés megkezdése előtt, a helyben szokásos módon (hirdetményeken, az önkormányzat honlapján keresztül), valamint az intézményi gyermekétkeztetést biztosító óvodai konyhán keresztül fel fogom hívni a jogosultak figyelmét a szünidei gyermekétkeztetésre, annak időtartamára, módjára és helyszínére.

Felhívom a szülő/törvényes képviselő figyelmét, az adott szünidei gyermekétkeztetés megkezdése előtt vizsgálatra kerül, hogy a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő gyermek hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzete az azt megállapító határozat alapján fennáll-e.

Cibakháza, 2017. december 12.

Török István
jegyző

> LETÖLTÉS (PDF) <

Megosztás

Facebook
Skype
WhatsApp
Email
Nyomtatás

Kapcsolódó hírek

Intézményi hírek
Tájékoztatás gyermekétkeztetéssel kapcsolatosan
Közlemény
Tájékoztatás gyermekétkeztetés díjának fizetéséről
Közlemény
Gyermekétkeztetés díjának megfizetése - 2023 I. félév
Közlemény
Tájékoztatás szünidei gyermekétkeztetésről
Települési hírek
Gyermekétkeztetési díj befizetése 2023
Közlemény
Gyermekétkeztetési díj befizetése II. félév
Települési hírek
Szünidei gyermekétkeztetés
Közlemény
Szünidei gyermekétkeztetés
Közlemény
Gyermekétkeztetési díj befizetése 2022. I. félév
Közlemény
Gyermekétkeztetési díj befizetése

Bejelentés

A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.

Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat

Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig

Távsegítség