2022. november 30.

Tájékoztatás igazgatási szünetről a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalnál

Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testülete a 164/2022. (XI. 30.) önkormányzati határozatával 2022. december 22. – 2023. január 6. napja közötti időtartamra a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el.

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal a halaszthatatlan közfeladatainak az ellátását folyamatosan és zavartalanul biztosítja.

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalban – beleértve a Tiszainokai Kirendeltséget is – a személyes és a telefonos ügyfélfogadás szünetel az alábbiak kivételével:

  • halaszthatatlan anyakönyvi ügyekben 2022. december 22. (csütörtök) 8.00-12.00 óráig 2022. december 28. (szerda) 8.00-12.00 óráig, 2023. január 2. (hétfő) 8.00-12.00 óráig, 2023. január 4. (szerda) 8.00-12.00 óráig és 2023. január 6. (péntek) 8.00-12.00 óráig az ügyfélkapcsolatot biztosítjuk,
  • halaszthatatlan szociális ügyekben, igazgatási ügyekben (pl.: állattartási, birtokvédelmi, közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartásokkal összefüggő, valamint kereskedelmi és környezetvédelmi) 2022. december 22. (csütörtök) 8.00-12.00 óráig, 2022. december 28. (szerda) 8.00-12.00 óráig és 2023. január 4. (szerda) 8.00-12.00 óráig az ügyfélkapcsolatot biztosítjuk.

2022.december 22. – 2023. január 6. napja között halaszthatatlan esetben az ügyfélkapcsolat munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 36 (56) 477-001 telefonon, vagy a hivatal@cibakhaza.hu e-mail levelezési címen lehetséges.

A személyes ügyfélfogadás 2023. január 9. (hétfő) napjától folytatódik.

Megosztás:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Skype
Email
Nyomtatás

Cibakháza Nagyközség

Kövess minket Facebookon is!