Az igazgatási szünet időtartama alatt a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal a halaszthatatlan közfeladatainak az ellátását folyamatosan és zavartalanul biztosítja.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalban – beleértve a Tiszainokai Kirendeltséget is – a személyes és a telefonos ügyfélfogadás szünetel az alábbiak kivételével:
2022.december 22. – 2023. január 6. napja között halaszthatatlan esetben az ügyfélkapcsolat munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 36 (56) 477-001 telefonon, vagy a hivatal@cibakhaza.hu e-mail levelezési címen lehetséges.
A személyes ügyfélfogadás 2023. január 9. (hétfő) napjától folytatódik.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig