Cibakháza Nagyközségi Önrkormányzat ASP Központhoz való csatlakozása
A Támogatás összege: 7 000 000 Ft.

 

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00315

Támogatás intenzitása: 100 %

CIBAKHÁZA NAGYKÖZSÉGI ÖNKORMÁNYZAT ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA

Cibakháza Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete Tiszainoka Község Önkormányzatával közös önkormányzati hivatalt hozott létre Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal elnevezéssel 2013.02.28-án. A közös hivatal feladatait részletesen a társult települések önkormányzatai által jóváhagyott, a közös hivatal működtetésére és fenntartására létrejött megállapodás tartalmazza, melynek értelmében Tiszainoka településen a közös hivatalnak kirendeltsége működik.

Jelen fejlesztés célja Cibakháza Nagyközség Önkormányzatának, valamint Tiszainoka Község Önkormányzatának (mint tagönkormányzat) az önkormányzati ASP központhoz történő csatlakozás megvalósítása, mely javítja az önkormányzati jogalkalmazás minőségét, csökkenti az informatikai üzemeltetés költségeit, a papírfelhasználás mértékét.

Az ASP szakrendszerek vonatkozásában 17 fő munkatárs (2 fő adó, 6 fő pénzügyes, 2 fő műszaki és informatikai, 4 fő titkársági, 1 fő népességnyilvántartó, 2 fő Tiszainokán) vesz részt a csatlakozást, a szakrendszerek használatát illetően. A csatlakozáshoz szükséges infrastrukturális feltételek megteremtéséhez és a hatékony működés teljesítéséhez szükséges eszközök és szoftverek beszerzését Cibakháza Nagyközség Önkormányzata, mint a közös önkormányzati hivatal székhelye szerinti önkormányzat valósítja meg mindkét telephelyre vonatkozóan.

Az eszközbeszerzések összeállítását az ASP Korm. rendeletben foglalt minimum kritériumokkal összhangban, a meglévő eszközpark alkalmasságát felmérve, előzetes igény-és helyzetfelmérés követően végezték az informatikus kollégák, melynek alapján a következő eszközök beszerzése vált szükségesé:

  • Munkaállomás(PC és szoftver) 3 db

(Hardver: Intel Core i3 CPU, 4GB RAM, 500 GB HDD Szoftver: Ms Windows 10 operációs rendszer, MS Office 2016 programcsomag, Vírusírtó, Tűzfal.)

  • Laptop (eszköz és szoftver) 2 db

(Hardver: 15,6″ kijelző,  Intel Core i3 CPU, 4GB RAM, 500 GB HDD Szoftver: Ms Windows 10 operációs rendszer, MS Office 2016 programcsomag, Vírusírtó, Tűzfal)

  • Kártyaolvasó 17 db- minden ASP csatlakozást érintő munkaállomáshoz

(RFID-chipkártyaolvasó alapkészülék, amely alkalmas a 2016. január 1-jétől Magyarországon bevezetett, elektronikus tároló elemmel ellátott állandó személyazonosító igazolvány (eSzemélyi) elektronikus úton történő használatához. USB 2.0-s csatlakozás)

  • Nyomtató 3 db

(A/4-es fekete-fehér nyomtató, másoló, szkenner, e-mail, fax, kétoldalas automatikus dokuadagoló, max. 35 oldal/perc, kézi tálca+ 1. tálca, színes szkenner)

  • Rack szekrény 1 db

(19” fali rack szekrény 15U 600x600mm, niytható hátsó ajtó, tápelosztó, földelő készlet, patch panel)

  • Szünetmentes tápegység 1 db

(Teljesítmény: 1000va, Áthidalási idő: 5 perc, Kommunikáció: USB, Rack-be szerelhető: igen)

  • Switch 1 db

(48 portos kapacitású rackbe szerelhető switch, mely teljesíti az ASP rendelet minimum követelményeit).

Cibakháza Nagyközség Önkormányzata 2016. szeptember 16-án e-közigazgatásért felelős miniszter részére interfészes csatlakozásra irányuló kérelmet nyújtott be. Kérelmünk jóváhagyása után az interfész kiépítéséhez szükséges fejlesztésekről önkormányzatunk saját erőből gondoskodott a Kincstár által meghatározott informatikai specifikációk alapján. Interfész csatlakozással 6 db szakrendszerhez, rendszercsatlakozás esetén 7 db szakrendszerhez csatlakoztunk.

A projekt a támogatói okiratnak megfelelően 2018. 06.30-án megvalósításra került.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Korábbi Pályázatok