Tisztelt Ügyfelünk!
Amennyiben új csoportos beszedési megbízás megkötését szeretné igényelni – mert például a számlás fizetési mód már nem megfelelő, a következőképp teheti meg.
Az ügyeit intéző, számlavezető, vagy egyéb módon kiválasztott bankjánál kéri a csoportos beszedési megbízás megkötését.
Ehhez a banki szolgáltatás aktiválásának szokásos módján túl, ahogy eddig is, most is szükséges a megerősítés, amelyet kérjük elküldeni szíveskedjék az NHKV Zrt. elektronikus címére, vagy postai címére. NHKV Zrt. 1255 Budapest, Pf. 15 vagy ugyfelszolgalat@nhkv.hu
A tájékoztatás kötelező elemei:
– Ingatlanhasználó neve
– Ingatlanhasználó Vevő (fizető) azonosítója (Számla 3. oldal teteje)
– Ingatlanhasználó bankszámlaszáma
– Közszolgáltató neve
– Közszolgáltató UGIRO azonosítója (Megtalálható az NHKV honlapján, és a Számla 2. oldalán)
A csoportos beszedési megbízás megadásakor a Felhasználó/Vevő azonosítóban szereplő „ / ” jelet szíveskedjenek figyelmen kívül hagyni.
A tájékoztatás megérkezését követően az NHKV Zrt. saját rendszerében letárolja az információkat, ezzel párhuzamosan továbbítja a Közszolgáltató felé, mivel a megfelelő CSV adatszolgáltatás Közszolgáltató részéről csak a helyes adatok birtokában lehetséges.
Fenti adatok birtokában a beérkező Rendszeres és Átmeneti CSV adatszolgáltatásokat az NHKV Zrt. ellenőrzi, hiba esetén jelzi a Közszolgáltatónak az esetleges eltéréseket, melyek alapján a Közszolgáltató köteles kijavítani a hibákat és a javított állományokat újra feltölteni.
A beérkezett adatok alapján a csoportos beszedéssel kiállított számlák listáját (CBE) az NHKV Zrt. a számlavezető pénzintézet rendszerébe betölti, amivel teljesül a számlák kiegyenlítése.
Együttműködésüket ezúton is köszönjük.
Tisztelettel:
Inno-Szolnok Nonprofit Kft.
Az NHKV Zrt. megbízásából
(20)495-2496, (20)496-2806,
(20)271-0452, (20)426-4089
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig