A Magyar Államkincstár 2016. szeptemberben kezdte meg az önkormányzatra és az irányítása alá tartozó valamennyi költségvetési szervre kiterjedően az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 68/B. §-a alapján az ellenőrzését. Az ellenőrzés célja, megbizonyosodni arról, hogy az ellenőrzött szerveknél érvényesültek-e a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény, az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet, és az államháztartásban felmerülő egyes gyakoribb gazdasági események kötelező elszámolási módjáról szóló 38/2013. (IX. 19.) NGM rendelet előírásai. Az ellenőrzésről a jelentés 2017. május 9-én készült el, melyet Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testülete megismert. Az ellenőrzési jelentésben foglaltakra a kincstári ellenőrzés javaslatai alapján az ellenőrzött szervek vezetői intézkedési tervet készítettek, melyet a Magyar Államkincstár elfogadott.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig