3/2020. (III. 15.) számú polgármesteri – jegyzői együttes utasítás
A koronavírus járvány terjedésének a megelőzése miatt Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat nevében az alábbi intézkedések kerülnek bevezetésre a lakosság és a Hivatalban dolgozók egészségének védelme érdekében:
- A veszélyhelyzetre figyelemmel csak halaszthatatlan esetben keressék fel a Hivatalt a Házasságkötő terem ajtajánál lévő ügyfélszolgálatnál.
- A polgármesteri, alpolgármesteri és jegyzői fogadónapok felfüggesztésre kerülnek. Észrevételeiket, kéréseiket levél, e-mail, telefonos megkeresés formájában továbbra is fogadják a tisztségviselők.
- A Hivatalban a telefonos, valamint elektronikus úton történő ügyintézés válik elsődlegessé.
- Az ügyintézés érdekében munkaidőben hívható telefonszámok és e-mail elérhetőségek az alábbi linken találhatóak: https://cibakhaza.hu/elerhetoseg/
- A Hivatal ajtajában kihelyezett láda alkalmazásával történik az írásos kérelmek, egyéb beadványok fogadása.
- A Hivatalban bevezetésre került az időpontfoglalás azokban az esetekben, amikor jogszabály kötelező jelleggel írja elő az ügyfél számára a személyes megjelenést.
- Időpontfoglalásra az ügyintézéssel érintett szervezeti egység elérhetőségén van lehetőség.
- A Hivatal ügyintézői kizárólag időponttal rendelkező ügyfeleket fogadnak, mely ügyfélfogadási időben történik.
- Amennyiben a várakozás elkerülhetetlen, úgy az nem a Hivatal épületében, hanem az udvaron történhet.
- A Hivatal épületében ügyfélfogadási időn kívül ügyfél nem tartózkodhat, mely alól kivételt képez a Hivatal hivatalos helyiségében megrendezésre kerülő házasságkötés ideje. A Hivatalban megrendezett házasságkötésen a házasulandók és tanúik kivételével maximum 20 fővehet részt!
- Jelen utasítás 2020. március 16. napjától lép hatályba, rendelkezéseit minden érintett köteles betartani.
- Jelen utasítás visszavonásig érvényes.
Hegyes Zoltán
polgármester |
Török István
jegyző |
3 2020