Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatom, hogy Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testülete az 55/2021. (II. 26.) önkormányzati határozatával a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal 2021. évi munkarendjében 2021. december 20. naptól 2021. december 31. napjáig téli igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet ideje alatt nem lesz ügyfélfogadás, viszont ügyeletet tartunk azokra a halasztást nem tűrő esetekre, amikor az intézkedés hiánya elháríthatatlan kárral, veszéllyel vagy a személyiségi jogok elháríthatatlan sérelmével járna.
Megértését köszönjük!
Cibakháza, 2021. december 9.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig