Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a szociális-, és munkaügyi igazgatási feladatok, az anyakönyvi-, hagyatéki-, és a lakcímmel kapcsolatos, valamint a kereskedelmi és a műszaki ügyek ellátása, továbbá az önkormányzat vezetése (polgármester, alpolgármester, jegyző) és a titkárság visszaköltözött Hivatal már felújított helyiségeibe.
A Hivatal többi helyiségének a felújításához szükséges idő alatt a szemközti Kossuth Házban (a régi rendőrség épülete) történik a Gazdasági-, Pénzügyi és Adóügyi Iroda munkatársai, a pályázati koordinátor, valamint az informatikusaink által ellátott ügyek intézése.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük!
Cibakháza, 2017. július 5.
Cibakháza Nagyközség Önkormányzata
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig