Települési hírek
Pályázati felhívás

Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testületének és Tiszainoka Község Önkormányzat Képviselő-testületének a döntése alapján a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 119. § (4) bekezdése, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 70. §-a, és a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet alapján pályázatot hirdet

Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat és az általa fenntartott intézményeknél, valamint Tiszainoka Község Önkormányzat az általa fenntartott intézményeknél a belső ellenőrzési feladatok elvégzésére a 2022 – 2024. évekre

Pályázati feltételek:

  • A pályázaton azok a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 7. § (1) bekezdés 6. pontja szerinti gazdálkodó szervezetek vehetnek részt, akiknek a belső ellenőrzési feladatokat ténylegesen ellátó tagja, illetőleg munkavállalója megfelel a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 24. §-ában foglalt követelményeknek.
  • A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 20. §-ában meghatározott összeférhetetlenségi ok hiánya.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A pályázó neve, adatai, elérhetősége.
  • Ha a pályázó gazdasági társaság, akkor kerüljön megnevezésre a belső ellenőrzést végző személy neve.
  • A pályázó tevékenységének rövid szakmai bemutatása,
  • A belső ellenőrzést végző személy szakmai önéletrajza, képesítést igazoló dokumentumainak másolata.
  • Az államháztartásért felelős miniszternek az Áht. 70. § (4) bekezdése szerinti engedélyének másolata, vagy az annak meglétéről kiadott igazolás.
  • Referenciák felsorolása az államháztartás alrendszereiben szerzett tapasztalatok ismertetése.
  • A pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy személyében összeférhetetlenségi ok nem áll fenn.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik.
  • A belső ellenőrzési díj mértékének és a fizetési feltételeknek a meghatározása (pl.: …. Ft/revizori nap).

 

A pályázó feladatai:

  • a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben meghatározott belső ellenőrzési, valamint belső ellenőrzési vezetői feladatok ellátása,
  • az önkormányzatok belső ellenőrzési munkatervének a végrehajtása
  • az ellenőrizendő és ellenőrzött intézményekkel való folyamatos kapcsolattartás és tanácsadás

A megbízás időtartama: határozott idejű: 2022. január 1 – 2024. december 31. időtartamra szól.

A pályázat benyújtási határideje: 2021. november 12. 10:00 óra

A pályázat elbírálási határideje: a benyújtási határidő lejártát követő első munkaterv szerinti testületi ülésen.

Szerződéskötés: a képviselő-testület döntését követő 30 napon belül.

A tevékenység megkezdésének időpontja: 2022. január 1.

A pályázatok benyújtásának helye: A pályázatot a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal címére (5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.), zárt borítékban postai úton, vagy a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal Titkárságán személyesen lehet benyújtani, vagy e-mailben a jegyzo@cibakhaza.hu e-mail címre pdf fájl formátumban szkennelve.

A borítékon fel kell tüntetni az alábbi szöveget: „Pályázat belső ellenőrzési feladatok ellátására 2022-2024-ig”.

Határidőben benyújtott pályázatnak azt kell tekinteni, amely legkésőbb a benyújtási határidő utolsó napján 10:00 óráig a megadott benyújtási módok valamelyikén Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalba beérkezett.

A pályázattal kapcsolatosan tájékoztatást ad: Török István jegyző (06 56/477-001/104. mellék).

A pályázatot kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat eredményéről történő értesítés e-mail-ben vagy papír alapú levélben történik.

Cibakháza, 2021. november 2.

Címkék:

Megosztás

Facebook
Skype
WhatsApp
Email
Nyomtatás

Kapcsolódó hírek

Települési hírek
Államtitkári látogatás Cibakházán
Egyéb kategória
Bátorszőlői kihelyezett ügyfélfogadás időpontváltozás
KözérdekűTelepülési hírek
Meghívó alakuló ülésre
Települési hírek
Értesítés áramszünetről - 2024. október 28.
Települési hírek
Elmarad a Dorai áramszünet október 10-én
Közlemény
Kormányablakbusz menetrend
háziorvosKözérdekű
Tájékoztató gyógyszerfelíratásról a II. háziorvosi körzetben
Közérdekűháziorvos
Október 1-én csak sürgős esetben keressék fel az orvosi rendelőt
KözérdekűTelepülési hírek
Tájékoztató a képviselő-testület 2024. szeptember 25. napi ülésén hozott döntéseiről
KözérdekűTelepülési hírek
Szociális célú tüzifa támogatás

Bejelentés

A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.

Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat

Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig

Távsegítség