Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testületének és Tiszainoka Község Önkormányzat Képviselő-testületének a döntése alapján a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 119. § (4) bekezdése, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 70. §-a, és a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet alapján pályázatot hirdet
Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat és az általa fenntartott intézményeknél, valamint Tiszainoka Község Önkormányzat az általa fenntartott intézményeknél a belső ellenőrzési feladatok elvégzésére a 2022 – 2024. évekre
Pályázati feltételek:
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
A pályázó feladatai:
A megbízás időtartama: határozott idejű: 2022. január 1 – 2024. december 31. időtartamra szól.
A pályázat benyújtási határideje: 2021. november 12. 10:00 óra
A pályázat elbírálási határideje: a benyújtási határidő lejártát követő első munkaterv szerinti testületi ülésen.
Szerződéskötés: a képviselő-testület döntését követő 30 napon belül.
A tevékenység megkezdésének időpontja: 2022. január 1.
A pályázatok benyújtásának helye: A pályázatot a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal címére (5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.), zárt borítékban postai úton, vagy a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal Titkárságán személyesen lehet benyújtani, vagy e-mailben a jegyzo@cibakhaza.hu e-mail címre pdf fájl formátumban szkennelve.
A borítékon fel kell tüntetni az alábbi szöveget: „Pályázat belső ellenőrzési feladatok ellátására 2022-2024-ig”.
Határidőben benyújtott pályázatnak azt kell tekinteni, amely legkésőbb a benyújtási határidő utolsó napján 10:00 óráig a megadott benyújtási módok valamelyikén Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalba beérkezett.
A pályázattal kapcsolatosan tájékoztatást ad: Török István jegyző (06 56/477-001/104. mellék).
A pályázatot kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat eredményéről történő értesítés e-mail-ben vagy papír alapú levélben történik.
Cibakháza, 2021. november 2.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig