Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testületének és Tiszainoka Község Önkormányzat Képviselő-testületének a döntése alapján a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 119. § (4) bekezdése, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 70. §-a, és a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet alapján pályázatot hirdet
Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat és az általa fenntartott intézményeknél, valamint Tiszainoka Község Önkormányzat az általa fenntartott intézményeknél a belső ellenőrzési feladatok elvégzésére a 2022 – 2024. évekre
Pályázati feltételek:
- A pályázaton azok a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 7. § (1) bekezdés 6. pontja szerinti gazdálkodó szervezetek vehetnek részt, akiknek a belső ellenőrzési feladatokat ténylegesen ellátó tagja, illetőleg munkavállalója megfelel a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 24. §-ában foglalt követelményeknek.
- A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 20. §-ában meghatározott összeférhetetlenségi ok hiánya.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A pályázó neve, adatai, elérhetősége.
- Ha a pályázó gazdasági társaság, akkor kerüljön megnevezésre a belső ellenőrzést végző személy neve.
- A pályázó tevékenységének rövid szakmai bemutatása,
- A belső ellenőrzést végző személy szakmai önéletrajza, képesítést igazoló dokumentumainak másolata.
- Az államháztartásért felelős miniszternek az Áht. 70. § (4) bekezdése szerinti engedélyének másolata, vagy az annak meglétéről kiadott igazolás.
- Referenciák felsorolása az államháztartás alrendszereiben szerzett tapasztalatok ismertetése.
- A pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy személyében összeférhetetlenségi ok nem áll fenn.
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik.
- A belső ellenőrzési díj mértékének és a fizetési feltételeknek a meghatározása (pl.: …. Ft/revizori nap).
A pályázó feladatai:
- a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben meghatározott belső ellenőrzési, valamint belső ellenőrzési vezetői feladatok ellátása,
- az önkormányzatok belső ellenőrzési munkatervének a végrehajtása
- az ellenőrizendő és ellenőrzött intézményekkel való folyamatos kapcsolattartás és tanácsadás
A megbízás időtartama: határozott idejű: 2022. január 1 – 2024. december 31. időtartamra szól.
A pályázat benyújtási határideje: 2021. november 12. 10:00 óra
A pályázat elbírálási határideje: a benyújtási határidő lejártát követő első munkaterv szerinti testületi ülésen.
Szerződéskötés: a képviselő-testület döntését követő 30 napon belül.
A tevékenység megkezdésének időpontja: 2022. január 1.
A pályázatok benyújtásának helye: A pályázatot a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal címére (5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.), zárt borítékban postai úton, vagy a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal Titkárságán személyesen lehet benyújtani, vagy e-mailben a jegyzo@cibakhaza.hu e-mail címre pdf fájl formátumban szkennelve.
A borítékon fel kell tüntetni az alábbi szöveget: „Pályázat belső ellenőrzési feladatok ellátására 2022-2024-ig”.
Határidőben benyújtott pályázatnak azt kell tekinteni, amely legkésőbb a benyújtási határidő utolsó napján 10:00 óráig a megadott benyújtási módok valamelyikén Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalba beérkezett.
A pályázattal kapcsolatosan tájékoztatást ad: Török István jegyző (06 56/477-001/104. mellék).
A pályázatot kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat eredményéről történő értesítés e-mail-ben vagy papír alapú levélben történik.
Cibakháza, 2021. november 2.