Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testülete pályázatot ír ki a Nagyközségi Önkormányzati Bölcsőde Cibakháza vezetői beosztás ellátására
A munkavégzés helye: 5462 Cibakháza, Petőfi utca 1.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízássál járó lényeges feladatok:
A bölcsőde színvonalas szakmai munkájának szervezése, irányítása, ellenőrzése (az intézmény által ellátott alapfeladat: gyermekjóléti alapellátás-gyermekek napközbeni ellátása-bölcsőde ellátás). Költségvetés készítése, az intézmény pénzügyi-számviteli, gazdasági, műszaki tevékenységének szervezése, irányítása, ellenőrzése. A fenntartó felügyelete és ellenőrzése mellett önállóan vezeti és képviseli a költségvetési szervet. Gyakorolja az intézményben a foglalkoztatottak tekintetében a munkáltatói jogkört. Felelős a közpénzek felhasználásával, a köztulajdon használatának nyilvánosságával, átláthatóbbá tételével és ellenőrzésének bővítésével összefüggő jogszabályok alapján ellátandó feladatok, adatszolgáltatások teljesítéséért. Az intézményvezető felelős az intézmény alapító okiratában, belső szabályzataiban foglaltaknak megfelelő ellátásáért, valamint a szervezet számára jogszabályban előírt kötelezettségek teljesítéséért. Az intézményi gazdálkodás törvényességének, a hatékony és eredményes feladatellátás megvalósításának folyamatos ellenőrzése. Felel az intézmény vagyonkezelésébe adott vagyon rendeltetésszerű használatáért és hasznosításáért, együttműködik a költségvetési szervet érintő önkormányzati döntések meghozatalában. Felel a költségvetési szervben folyó szakmai munkáért és a költségvetés végrehajtásáért. Közreműködik a szerződések előkészítésében, megkötésében, valamint a vagyoni jogot vagy kötelezettséget érintő egyéb megállapodások előkészítésében. Pályázatok figyelése, a pályázatok elkészítése, az elszámolás lebonyolítása. Külső szervezetek számára készített adatszolgáltatások szervezése, ellenőrzése, bevallások, statisztikai jelentések készíttetése. Kapcsolattartás a fenntartóval, társintézményekkel, egyéb szakhatóságokkal.
Az intézményvezetői megbízás időtartama: 2022. január 01 – 2026. december 31.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Az álláshely betöltésének ideje: 2022. január 01.
Pályázati feltételek:
- a 15/1998. (IV. ) NM rendelet 2. számú mellékletének I. Rész I/2. B) pontjában meghatározott képesítés,
- legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
- büntetlen előélet.
- A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20. § (2) bekezdése szerint.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Hasonló területen intézményvezetői munkakörben szerzett tapasztalat.
- Kiváló kapcsolatteremtő, kommunikációs és irányító készség, számítógép felhasználó szintű ismerete, helyismeret, szakma iránti elkötelezettség.
A pályázathoz csatolni kell:
- A szakmai végzettséget, képzettséget igazoló dokumentumok hitelesített másolatát.
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Büntetlen előéletet igazoló, 30 napnál nemrégebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt, (amely igazolja, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a közalkalmazotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé).
- Az eddigi munkaviszonyokról, szakmai, vezetői gyakorlatról szóló igazolást.
- Az intézmény vezetésére vonatkozó vezetői programot a szakmai helyzetelemzésre épülő vezetési, fejlesztési elképzelésekkel.
- Nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról,
- Nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, továbbításához hozzájárul.
- A pályázó nyilatkozatát, amely szerint a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 15. §-ának (8) bekezdésében meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn.
- Nyilatkozik arról, hogy a pályázatának nyilvános képviselő-testületi ülésen történő elbírálásához hozzájárul-e, vagy zárt ülés tartását kéri.
Bérezés: A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. tv., a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. tv. és a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról rendelkező 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendeletben foglaltak szerint, a magasabb vezetői pótlék a 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelt 4. számú melléklet I.1.d. alpontja alapján kerül megállapításra.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. november 06.
A pályázat elbírálásának menete: A pályázókat bizottság véleményezi, és Cibakháza Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt.
A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár és a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költségek megtérítését.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. december 31.
A pályázat benyújtásának módja:
- személyesen: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Polgármesterénél (5462 Cibakháza, Szabadság tér 5. sz.) munkaidőben, vagy
- postai úton: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Polgármesterének címezve (5462 Cibakháza, Szabadság tér 5. sz.),
- elektronikusan: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Polgármesterének címezve, hivatal@cibakhaza.hu e-mail címre.
- A pályázattal kapcsolatos további információt ad: a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal Szociális-, Munkaügyi-, Hatósági-, és Önkormányzati Irodán Filóné Barta Szilvia irodavezető az 56/477-001/8 melléken.