Üdvözöljük!

Ma 2024. March 2. Saturday Lujza névnap van.
Települési hírek
Pályázati felhívás Gondozási Központ vezetői beosztás ellátására

Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testülete pályázatot ír ki a Nagyközségi Szociális Gondozási Központ Cibakháza vezetői beosztás ellátására

A munkavégzés helye: 5462 Cibakháza, Szabadság tér 6.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízássál járó lényeges feladatok:

Az intézmény színvonalas szakmai munkájának szervezése, irányítása, ellenőrzése. Költségvetés készítése, az intézmény pénzügyi-számviteli, gazdasági, műszaki tevékenységének szervezése, irányítása, ellenőrzése. A fenntartó felügyelete és ellenőrzése mellett önállóan vezeti és képviseli a költségvetési szervet. Gyakorolja az intézményben a foglalkoztatottak tekintetében a munkáltatói jogkört. Felelős a közpénzek felhasználásával, a köztulajdon használatának nyilvánosságával, átláthatóbbá tételével és ellenőrzésének bővítésével összefüggő jogszabályok alapján ellátandó feladatok, adatszolgáltatások teljesítéséért. Az intézményvezető felelős az intézmény alapító okiratában, belső szabályzataiban foglaltaknak megfelelő ellátásáért, valamint a szervezet számára jogszabályban előírt kötelezettségek teljesítéséért. Az intézményi gazdálkodás törvényességének, a hatékony és eredményes feladatellátás megvalósításának folyamatos ellenőrzése. Felel az intézmény vagyonkezelésébe adott vagyon rendeltetésszerű használatáért és hasznosításáért, együttműködik a költségvetési szervet érintő önkormányzati döntések meghozatalában. Felel a költségvetési szervben folyó szakmai munkáért és a költségvetés végrehajtásáért. Közreműködik a szerződések előkészítésében, megkötésében, valamint a vagyoni jogot vagy kötelezettséget érintő egyéb megállapodások előkészítésében. Pályázatok figyelése, a pályázatok elkészítése, az elszámolás lebonyolítása. Külső szervezetek számára készített adatszolgáltatások szervezése, ellenőrzése, bevallások, statisztikai jelentések készíttetése. Kapcsolattartás a fenntartóval, társintézményekkel, egyéb szakhatóságokkal.

Az intézményvezetői megbízás időtartama: 2022. január 01 – 2026. december 31.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

 Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős

Az álláshely betöltésének ideje: 2022. január 01.

Pályázati feltételek:

  • képesítés: az 1/2000. (I. 7.) SzCsM rendelet 3. számú mellékletének intézményvezetői munkakör betöltésére előírt felsőfokú képesítés,
  • legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
  • büntetlen előélet.
  • A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20. § (2) bekezdése szerint.

 A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Hasonló területen intézményvezetői munkakörben szerzett tapasztalat.
  • Kiváló kapcsolatteremtő, kommunikációs és irányító készség, számítógép felhasználó szintű ismerete, helyismeret, szakma iránti elkötelezettség.

 A pályázathoz csatolni kell:

  • A szakmai végzettséget, képzettséget igazoló dokumentumok hitelesített másolatát.
  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Büntetlen előéletet igazoló, 30 napnál nemrégebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt, (amely igazolja, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a közalkalmazotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé).
    • Az eddigi munkaviszonyokról, szakmai, vezetői gyakorlatról szóló igazolást.
    • Az intézmény vezetésére vonatkozó vezetői programot a szakmai helyzetelemzésre épülő vezetési, fejlesztési elképzelésekkel.
    • Nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról,
  • Nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, továbbításához hozzájárul.
    • Nyilatkozik arról, hogy a pályázatának nyilvános képviselő-testületi ülésen történő elbírálásához hozzájárul-e, vagy zárt ülés tartását kéri.

Bérezés: A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. tv. és a végrehajtására vonatkozó jogszabályok szerint.

 A pályázat benyújtásának határideje: 2021. november 06.

 A pályázat elbírálásának menete: A pályázókat bizottság véleményezi, és Cibakháza Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt.

A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár és a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költségek megtérítését.

 A pályázat elbírálásának határideje: 2021. december 31.

 A pályázat benyújtásának módja:

  • személyesen: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Polgármesterénél (5462 Cibakháza, Szabadság tér 5. sz.) munkaidőben, vagy
  • postai úton: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Polgármesterének címezve (5462 Cibakháza, Szabadság tér 5. sz.),
  • elektronikusan: Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat Polgármesterének címezve, hivatal@cibakhaza.hu e-mail címre.
  • A pályázattal kapcsolatos további információt ad: a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal Szociális-, Munkaügyi-, Hatósági-, és Önkormányzati Irodán Filóné Barta Szilvia irodavezető az 56/477-001/8 melléken.

 Határidő: azonnal, illetve értelemszerűen

Címkék:

Megosztás

Facebook
Skype
WhatsApp
Email
Nyomtatás

Kapcsolódó hírek

Közlemény
Tüdőszűrés Cibakházán 2024. március 13-tól
Települési hírek
Értesítés átmeneti vízhiányról
Egyéb kategória
Értesítés átmeneti vízhiányról - 2024.02.27.
Települési hírek
Vízhiány szerelési munkálatok kapcsán
Közérdekű
Kormányablak busz ügyfélfogadás - 2024- március 21. (csütörtök)
Közlemény
Még van idő a fűtéstámogatás iránti kérelmek benyújtására
Települési hírek
Értesítés átmeneti vízhiányról - 2024.02.22.
Települési hírek
Meghosszabbította az önkormányzat Dr. Maczkó Péter háziorvos szerződését
Települési hírek
A Szabadság tér és a Kossuth utca kereszteződésében megszűnik az útakadály!
Települési hírek
Értesítés átmeneti vízhiányról - 2024.02.20.

Bejelentés

A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.

Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat

Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig

Távsegítség