Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 119. § (4) bekezdése, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 70. §-a, és a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet alapján pályázatot hirdet
az Önkormányzat és költségvetési szervei belső ellenőrzési feladatainak ellátására
Pályázati feltételek:
- A pályázaton azok a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 7. § (1) bekezdés 6. pontja szerinti gazdálkodó szervezetek vehetnek részt, akiknek a belső ellenőrzési feladatokat ténylegesen ellátó tagja, illetőleg munkavállalója megfelel a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 24. §-ában foglalt követelményeknek.
- A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 20. §-ában meghatározott összeférhetetlenségi ok hiánya.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A pályázó neve, adatai, elérhetősége.
- Ha a pályázó gazdasági társaság, akkor kerüljön megnevezésre a belső ellenőrzést elvégző személy neve.
- A pályázó tevékenységének rövid szakmai bemutatása,
- A belső ellenőrzést végző személy szakmai önéletrajza, képesítést igazoló dokumentumainak másolata.
- Az államháztartásért felelős miniszternek az Áht. 70. § (4) bekezdése szerinti engedélyének másolata, vagy az annak meglétéről kiadott igazolás.
- Referenciák felsorolása az államháztartás alrendszereiben szerzett tapasztalatok ismertetése.
- A pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy személyében összeférhetetlenségi ok nem áll fenn.
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik.
- A belső ellenőrzési díj mértékének és a fizetési feltételeknek a meghatározása.
- A pályázó által készített szerződéstervezet.
A pályázó feladatai:
- az ellenőrizendő szervezeti egységek, feladatok köre Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat 182/2017. (XII. 13.) határozatának melléklete szerint.
- a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben meghatározott belső ellenőrzési, valamint belső ellenőrzési vezetői feladatok ellátása
- Az ellenőrizendő és ellenőrzött intézményekkel való folyamatos kapcsolattartás és tanácsadás
A megbízás időtartama: határozott idejű
A pályázat benyújtási határideje: 2018. február 28.
A pályázat elbírálási határideje: a benyújtási határidő lejártát követő első testületi ülésen.
Szerződéskötés és a tevékenység megkezdésének időpontja: 2018. április 3.
A pályázatok benyújtásának helye: A pályázatokat Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat (5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.) címezve, zárt borítékban postai úton, vagy személyesen lehet benyújtani a Cibakházi közös Önkormányzati Hivatal Titkárságán.
A borítékon fel kell tüntetni az alábbi szöveget: „Pályázat belső ellenőrzési feladatok ellátására”.
Határidőben benyújtott pályázatnak azt kell tekinteni, amely legkésőbb a benyújtási határidő utolsó napján 12 óráig a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalba beérkezett.
A pályázattal kapcsolatosan tájékoztatást ad: Török István jegyző (06 56 477-001/104. mellék).
A pályázatot kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat eredményéről történő értesítés elektronikus, illetve papír alapú levélben.
Cibakháza, 2018. január 31.
Hegyes Zoltán
polgármester