Tisztelt Cibakházi Lakos!
Tájékoztatom, hogy a Környezeti és Energiahatékonysági Operatív Program (KEHOP-2.2.1-15-2015-00009 azonosító számú), „KKMO-2 Közép- és Kelet-Magyarországi szennyvíz-elvezetési és -kezelési fejlesztés 2.” tárgyú projekt keretében Cibakházán megvalósuló szennyvízcsatorna hálózat bővítése során a kivitelezéssel kapcsolatos panaszát kérjük, hogy a hiba@cibakhaza.hu e-mail címre, vagy a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal titkárságán elhelyezett „Hiba bejelentő füzetben” szíveskedjen írásban jelezni!
A hibabejelentéseket az önkormányzat egy (1) munkanapon belül továbbítja a Kivitelező felé.
A Kivitelező, a rendelkezésére bocsátott felvonulási- és munkaterületeket és a kapcsolódó közterületeket csak az eredeti állapotuknak megfelelően köteles helyreállítani.
A hiba bejelentés kizárólag írásban történhet, telefonon nem lehetséges. A Facebook nevű közösségi hálózaton létrehozott oldalakon a szennyvízcsatorna hálózat bővítésével kapcsolatosan közzétett megosztásokat, hozzászólásokat nem figyeljük, mivel azok nem minősülnek hivatalos panasz bejelentésnek.
Cibakháza, 2019. november 12.
Hegyes Zoltán
polgármester
Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig