Tisztelt Cibakházi Lakosok!
A mai napon a polgármesteri hivatal munkatársait koronavírus fertőzésre tesztelték, melynek eredményeként jelentős számú pozitív teszteredmény született.
Az eredményre tekintettel elrendelem a polgármesteri hivatal épületének teljeskörű fertőtlenítését, amely az alkalmazott technológia miatt csak úgy végezhető el, ha az épületben senki nem tartózkodik. Ezért 2020. november 26-án 12 órától november 27-én 13 óráig rendkívüli igazgatási szünetet rendelek el.
A polgármesteri hivatal ügyfélszolgálata 2020. november 30-án hétfőn 8 órától áll helyre. Az esetleges lakossági kifizetések is a jövő héten kerülnek rendezésre, melyről a Pénzügyi Iroda külön tájékoztatót fog kiadni.
Cibakháza, 2020. november 26.
Hegyes Zoltán
polgármester
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig