1. Az Országos Egészségbiztosítási Pénztár elnevezésének változása
Az Országos Egészségbiztosítási Pénztár elnevezése 2017. január 1-jétől:
Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő.
A Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő az alábbi 2. pontban rögzített, valamint az egészségbiztosítási szervekről szóló 386/2016. (XII. 2.) Korm. rendeletben foglalt kivételektől eltekintve továbbra is ellátja mindazon feladatokat, amelyeket az Országos Egészségbiztosítási Pénztár 2016. december 31-én ellátott.
2. Az Országos Egészségbiztosítási Pénztár egyes feladatainak átadása
Az alábbiakban részletezett feladatok ellátásával összefüggésben 2017. január 1-jétől az Országos Egészségbiztosítási Pénztár jogutódja az Emberi Erőforrások Minisztériuma lesz:
Az alábbi feladatokat 2017. január 1-jétől Budapest Főváros Kormányhivatala látja el:
Az alábbiakkal kapcsolatos feladatokat 2017. január 1-jétől az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság látja el:
További információt ezeken a hivatkozásokon kaphat:
3. Az Országos Egészségbiztosítási Pénztár átalakulásával, feladatkörének változásával kapcsolatos jogszabályok
4. Fontos információ!
Az átalakulás, a feladatok átadása után az Országos Egészségbiztosítási Pénztár által kiadott vények, nyomtatványok és hatósági igazolványok továbbra is felhasználhatók.
Az átalakulás, a feladatok átadása után az Országos Egészségbiztosítási Pénztár korábbi postai címei, az elnevezés kivételével, és telefonszámai (telefax számai) változatlanok, azok a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő esetében is érvényesek.
Az Országos Egészségbiztosítási Pénztár honlapjának aktualizálása 2017. január 1-jétől folyamatosan történik.
Budapest, 2016. december 29.
Országos Egészségbiztosítási Pénztár
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig