Tisztelt Polgármester Asszony/Úr!
A Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt.,
(Székhely: 1036 Budapest, Lajos utca 103.; továbbiakban: NHKV Zrt.), a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény alapján az állami hulladékgazdálkodási közfeladat ellátására létrehozott szervezet, amely e feladatai körében jogosult a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj beszedésére, továbbá az abból eredő hátralékok kezelésére.
Az NHKV Zrt. a hulladékszállítási közszolgáltatási díjhátralékok kezelése és beszedése érdekében közbeszerzési eljárást folytatott le, melynek eredményeként 2018. január 1. napjától a Közszolgáltatási Díjbeszedő Konzorciumot [Konzorcium vezetője: Díjbeszedő Holding Zártkörűen Működő Részvénytársaság (1117 Budapest, Budafoki út 107-109), konzorcium tagja: PEPP AND CARS Korlátolt Felelősségű Társaság (4233 Balkány, Kállói út 2.A. ép)] bízta meg, a díjhátralékok kezelésével, beszedésével.
A Konzorcium feladatait az NHKV Zrt-vel és az önkormányzatokkal együttműködésben látja el. Jelen levelünkkel tájékoztatni kívánjuk a Tisztelt Önkormányzatot, hogy annak közigazgatási területén, mely gazdasági társaság, és mely beosztottjai jogosultak a feladatok ellátására.
Konzorciumi megbízásából a hulladékszállítási közszolgáltatási díjhátralékok kezelését az
ANGEL’S HELP Kft (Székhely:4029 Debrecen, Faraktár u. 29/D adószám: 23955822-2-09.) végzi.
Az Önök településén a díjhátralékok kezelésében segítő, részt vevő személy(ek) pontos megnevezéséről és elérhetőségeiről a későbbiekben tájékoztatást küldünk.
Kérjük, hogy szíveskedjen a lakosság tájékoztatásában segítségünkre lenni. Amennyiben az ingatlanhasználó az NHKV Zrt. hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjra vonatkozó számláját nem teljesíti, úgy a díjhátralék rendezésére a fent megjelölt személy részére történő befizetés útján is teljesítheti az általa történő megkeresés alkalmával. Az NHKV Zrt. és a Konzorcium célja a díjhátralékok és a lakosság terheinek csökkentése.
Bármilyen kérdés vagy probléma felmerülése esetén kérem, forduljon hozzám bizalommal, bármely alábbi elérhetőségen:
ANGEL’S Help Kft/ 4029 Debrecen, Faraktár u. 29/D
mobil: +36 30/739-98-71
email: dijbeszedes.szolnok@gmail.com
Bízunk a sikeres együttműködésben!
Köszönettel:
Strammer László
megbízott területi koordinátor
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig