Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatom, hogy a Képviselő-testület döntése szerint a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalban
2018. december 27-től 2019. január 04-ig igazgatási szünet lesz.
Az igazgatási szünet alatt a dolgozók többsége a szabadságát tölti. Az igazgatási szünet tartama alatt csökkentett létszámmal történik – ügyeleti rendszerben – a Képviselő-testület döntésének végrehajtása, az anyakönyvi igazgatási feladatok ellátása, a pénzügyi kifizetések elvégzése és az egyéb halaszthatatlan intézkedést igénylő feladatok ellátása, valamint a lakossági ügyfélszolgálati feladatellátás.
Megértésüket köszönjük!
Török Istvánjegyző
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 15:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.
Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig