Települési hírek
Ügyintézési rend a koronavírus járvány idején

6/2020. (III. 17.) számú polgármesteri – jegyzői együttes utasítás

a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal ügyintézési rendjéről a koronavírus járvány idején

A veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelet alapján a Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatalának működésével kapcsolatban 3/2020. (III. 15.) számú polgármesteri – jegyzői együttes utasításban foglaltakon felül az alábbi utasítást adjuk ki.

  1. Az ügyfélfogadási napok:

hétfő: 08:00 – 10:00 óráig,

kedd: nincs,

szerda: 08:00 – 10:00 óráig,

csütörtök: 14:00 – 16.00 óráig

péntek: 08:00 – 10:00 óráig.

  1. A Hivatal házasságkötő termében kialakított ügyfélfogadási ponton egyidejűleg 1 fő ügyfél tartózkodhat, legfeljebb az ügyintézéshez szükséges időtartamra. Az ügyintézésre várakozó ügyfelek az ügyfélfogadási pont bejárata előtt az udvaron kötelesek várakozni, rossz időjárás esetén egyedi döntés alapján az előtérben várakozhat legfeljebb egy fő.
  2. A hivatali ügyintézés során kiemelten figyelni kell a megelőzésre, ennek érdekében az ügyfelek kötelesek az ügyintézés során a szokásosnál nagyobb személyes távolságot tartani, és kötelesek a személyi higiéniát betartva megjelenni.
  3. A láthatóan beteg állapotú ügyfél nem tartózkodhat az épületben.
  4. A hivatali épületben történő egy házasságkötés összidőtartamát legfeljebb 30 percben határozzuk meg.
  5. A pénzbeli természetbeni juttatásokat elsősorban bankszámlára való utalással kell teljesíteni. A pénztár heti egy alkalommal tart nyitva: szerda, 8:00 -10:00 óráig.
  6. A Hivatal épületébe állandó belépési engedéllyel rendelkezőket az utasítás 1. számú melléklete tartalmazza.
  7. Jelen utasítás 2020. március 18. napjától lép hatályba, rendelkezéseit minden érintett köteles betartani.
  8. Jelen utasítás visszavonásig érvényes.

A Kormány intézkedéseitől függően fenti rendelkezések változhatnak.

Hegyes Zoltán

polgármester

Török István

jegyző

  1. számú melléklet

A koronavírus járvány idején a Hivatal épületébe állandó belépési engedéllyel rendelkezők

  1. A Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal Épületébe a következők léphetnek be:
  • Képviselő-testület tagjai,
  • Cibakházi Közös Önkormányzati Hivatal dolgozói,
  • Cibakházi Nagyközségi Önkormányzat által fenntartott intézmények vezetői,
  • Cibakháza Roma Nemzeti Önkormányzat Elnöke,
  • Ügyfelek a kialakított ügyfélfogadási ponton az ügyintézés időtartamára,
  • Hivatal házasságkötő termében megrendezésre kerülő házasságkötés ideje a házasságkötésen a házasulandók és tanúik kivételével maximum 20 főlehet jelen,
  • Más személyek külön polgármesteri vagy jegyzői engedéllyel léphetnek be.
Hegyes Zoltán

polgármester

Török István

jegyző

6 2020

Címkék:

Megosztás

Facebook
Skype
WhatsApp
Email
Nyomtatás

Kapcsolódó hírek

Közérdekű
Módosult a Körzeti Megbízottak fogadó óráik
Közérdekű
Tájékoztató a kiskérődzők pestis fertőzés megbetegedéséről
Települési hírek
Tájékoztató a képviselő-testület 2025. január 28. napi ülésén hozott döntéseiről
Települési hírek
Tájékoztatás háziorvosi rendelésről
Települési hírek
Közbiztonsággal kapcsolatos tájékoztatás
KözérdekűTelepülési hírek
Bátorszőlői fogadóóra
Települési hírek
Értesítés átmenti vízhiányról - 2025. január 13.
Közérdekű
Tájékoztatás az Optikai Hálózatépítés következő fázisáról
Települési hírek
Szelektív- és zöld hulladék gyűjtési időpontok
Állás
Munkatársat keresünk

Bejelentés

A településen észlelt problémákat bejelentheti az alábbi űrlap kitöltésével. Kérjük valós adatokat használjon, amin ügyintézőnk szükség esetén felveheti Önnel a kapcsolatot az adott probléma kivizsgálásánál.

Cibakháza Nagyközségi Önkormányzat

Elérhetőség:
5462 Cibakháza, Szabadság tér 5.
Telefon: 06 56 477 001
Email: hivatal@cibakhaza.hu

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 óráig
Csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig
Péntek: 8:00 – 12:00 óráig

Távsegítség